Besvikelser.

Varför? No matter how hard I try blir jag alltid, och då menar jag alltid, besviken. Hur många gånger jag än tänkt att jag inte ska ha några som helst förväntningar så skiter det sig ändå. Jag känner mig trött på det. Jag känner mig trött på många saker. Hela den här jävla veckan har varit uppochner och skit. I måndags trodde jag att det var onsdag, i tisdags trodde jag att det  var fredag, i onsdags trodde jag att det var måndag, i torsdags trodde jag att det var fredag, idag trodde jag att det var lördag ett tag, och tisdag ett annat.

Jag önskar att den här veckan aldrig hade inträffat. Att jag skulle vakna upp i morgon och få ha glömt alltihop.

Jag önskar att folk både ska lämna mig ifred, och komma närmre. Men jag vet inte när, och vilka som ska vart. Jag vet inte vart jag själv vill eller vart jag är påväg. Jag vet fortfarande inte var jag ska lägga min energi, så då skiter jag i att lägga den någonstans. Inte hos nån annan och inte hos mig själv. Jag glömde tillochmed att äta lunch idag.

Jag önskar att jag var någon annan. Eller inte alls var.

I en värld där ingen känner, hur ska man kunna veta vad man ska känna?


Jag önskar att alla har glömt att bort att det är jul snart, och att allt blir som vanligt igen.


Dagens citat:
- You're in or you're out! We don't have time for this. I'm sure Dolce and Gabbanna can find someone else to dress.
- D..d..dolce.. dolce and gabbana picked me?
- Yes fuckit, and those are some picky italians!

Kommentarer
Postat av: E

Älsklingen! Snart är den här veckan slut och julen kan ta och köra upp sig själv i sin stiffa anal!
PusspusspusspussPUSS!

2007-12-08 @ 19:44:14
URL: http://hejmexico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0