Brothers on a hotel bed.

Nu räcker det. Jag klarar inte mer.

Nina! KOM HEM FÖR I HELVETTE. Jag går sönder utan dig! Jag är halv utan min syster. Jag saknar dig så att jag varken vet ut eller in. Det går inte en dag utan att jag tänker på små detaljer som saknats mig under denna tid.

- När du kommer hem, och lyssnar på din iPod, och man ropar "Hallå!" och du svarar inte för du lyssnar på musik så du hör inte men sen stänger du av den och ropar "Hallå??" lite irriterat, men man har redan sagt hallå och så blir det missförstånd.

- När du/jag/vi varit ute en kväll och är på väg hem, och det där speciella smset kommer och man sätter på te, och slår på satc eller nån annan crap.

- När man äter frukost med dig.

- När man åker buss på morgonen med dig.

- När man kommer hem från skolan eller nån annan skit, och vi möts hemma och gör ingenting, men allting ändå.

- När vi bråkar.

- När vi låter bråket dö ut.

- När pappa är dum och jag älskar dig ännu mer och ser vår framtid nånstans tillsammans.

- När vi utbyter blickar runt middagsbordet, som för mig säger allt man inte kan säga i ord för det tar typ 14 timmar.

- När jag är ledsen, och ingen förutom du säger rätt saker.

- När du är på dåligt humör och jag tar ut diskmaskinen.

- När jag är din syster.


- När du är min syster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar dig som jag vet inte vad!!!
fan systerjavel, nu grater jag ju lite...
jag kommer hem snart! och da far vi mysa som bara den. och sen far du ta och pallra dig hit.
punkt.
puss!

2007-12-10 @ 12:27:56
Postat av: Anonym

och jag saknar dig som jag vet inte vad!!!
fan systerjavel, nu grater jag ju lite...
jag kommer hem snart! och da far vi mysa som bara den. och sen far du ta och pallra dig hit.
punkt.
puss!

2007-12-10 @ 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0