Saker bakom solen

Nu har det komit till den punkten att jag typ inte kan göra någonting - innan jag verkligen måste. Jag läste på mexicos blogg alldelles nyss och in¨såg att jag egetligen borde vara upp över öronen stressad och sitta och plugga som en gris. Men jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Jag skjuter lixom upp det till det blir ett faktum. Det finns ingenting som heter "framförhållning" inprogramerat i min hjärna. Istället tänkte jag lungt koka en kopp te och sätta mig i min säng och typ eventuellt läsa min bok. Men allt om juloratoriet, och idrotten ger mig bara magont, men jag orkar inte ändå. Jag vill referara till ett inlägg jag gjorde i min förra blogg om inspiration. Jag har ingen, och då kan jag faktiskt inte jobba. Utan något som för mig framåt i arbetet är det för mig meningslöst att ens försöka plugga. Eller skirva, eller.... leva....
Åh, idag är ingen bra dag. Jag har snor i hela hjärnan, jag fryser som fan och jag vill bara gråta, eller sova eller jag vet inte. Få någon att göra allt det jag ber dem om. Typ koka te och baka bullar. Men sen tänker jag igen - att bullar är ju inge bra, då blir man tjock och så är jag tillbaka på ruta ett.

Jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: E

Jag vill koka te och baka bullar åt dig!

2007-10-08 @ 21:41:42
URL: http://hejmexico.blogg.se
Postat av: systern

alskling. kom hit sa ar teet klart nar du landar.
jag alskar dig gullet. det vet du.
du ar varldsbast och superfin och min allra bastaste syster och van i hela vaaaaarlden. faktiskt.
pussapuss!

2007-10-13 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0