Avfart, nedfart, segstart.

Nu har Nina åkt. Hon har farit till Madrid och tenderar att stanna där i tre måndader. Tre månader är ingenting. Tre månader är så jävla lång tid. Jag saknar dig redan.
Min syster är nog den finaste som vandrar på denna jord. Den vakraste och bästa systern som betyder så jävla in i helvette mycket för mig. Jag skrev i min dagbok nån gång "det finns inte ord för hur mycket jag älskar min syster", och även om det är en överanvänd mening så är den sann. Jag har så många gånger velat skicka nått låt eller filmcitat till henne, men det... har lixo inte funnsts något tillräckligt bra..

Jag känner mig så ensam nu. Det är inte det att jag inte ville att hon skulle åka, eller att jag inte kommer klara mig, utan mer att ensamheten nu är ett större faktum än tidigare. Jag önskar verkligen henne allt gott hon kommer åt, verkligen - det är bara det att det kan kännas svårt, ändå menar jag..



Nina, det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. Jag hoppas verkligen att du får tre fantastiska månader och allt sånt där.

Moj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0