omstart

Ja, eftersom jag förändrar eller försöker förändra allt annat i min omgivnng så tänkte jag starta fresh med en ny blogg också. 

Namnet på bloggen är inspirerat av låten
 -  Bleed a River Deep
av Ed Harcourt.

Ed får min livsgninsta tillbaka..

Just nu är jag in desperate need of a man..
Jag behöver bekräftelse från någon annan än mina tjejkompisar och pappa. Jag behöver en hårthänt man som hånglar upp mig mot en vägg, eller en varmt kropp med tung andning bredvid mig i sängen. Eller kanske en manstyngd på min kropp i gräset. Jag behöver något som gör en pirrig och avslappnad i kroppen på samma gång. Jag behöver någon som inte är som jag. Jag behöver den förändringen som jag söker i allt annat. Det tjänar lixom inte så mycket till när det enda man ändå letar efter är bekräftelse, närhet och kärlek.

Nina åker till Madrid snart och jag vet inte hur jag ska klara mig uta´n henne så länge. När jag sitter där och börjar känna och tänka att ingen gillar mig och att alla som umgås med mig tänker "hon kan vara ganska jobbig ibland" och när jag behöver något tryggt att luta huvudet och tankarna mot kommer hon inte finnas där längre. Även om jag vet att hon finns endå på något vis, så är det inte på samma sätt, och hon är definitivt inte lika tillgänglig som förr och det kommer kännas svårt. Men jag önskar den kvinnan allt gott hon kan få!


Annars i livet så har typ fjärde veckan i årskurs två precis börjat och det känns lite.. jag vet inte... men ganksa jobbigt är det redan och det är inte så lätt att hålla humöret uppe..

dare to hope
eller hur var det..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0