Som alltid

Jag har många avsaknader i mitt liv: jag har ingen man, jag har ingen motivation, jag har ingen kondition, jag har ingen sprit, jag har inte sommarlov, jag är inte så glad, jag gråter inte, jag är inte o-desperat. Jag saknar en del.

Nu sitter jag och skriver föreställningsanalys och får något av en dejavú från ettan. Såhär satt jag ofta på helgerna, med "vilken är det centrala händelseförlopp i pjäsen" och annat tjaffs. Oinspirerande. Appropå inspiration kommer här lite retarded information som följer; Jag fick en jätte fin anteckningsbok av nina igår. Den är från pocketshop och ser ut som en vanlig pocketbok. En som jag alltid velat ha! Den ska bli min nya inspirationsbok, hoppas att jag får lämna tillbaka min andra..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0