Feck you.

Faktiskt. Verkligen.

Att vara egoistisk är ibland svårt, och ibland lättare. Just nu är jag det och jag vet inte var jag ska göra av det. Meh hallå jag rå?? är vad jag tänker på när någon ringer och bara pratar om sig själv. Det är vad jag tänker på när människor inte hör av sig överhuvud taget. Det är helt sant. Jag tycker faktiskt synd om mig själv. Det är hela sanningen. Jag lider av stor självömkan. Nu är det sagt. 
Och vet ni varför, va? Vet ni varför jag lider av denna självömkan. Jo, därför att hela mitt liv, hela min familj, mitt hus och jag krossas och packas ned i bruna papp-lådor.
Jag känner mig så fruktansvärt ensam.

Allt jag någonsin älskat packas ner i papplådor
Allt jag bryr mig om, allt jag byggt upp, packas ner i dessa jävla papplådor
Vad tror ni händer med blodet när allt man älskat försvinner
Jag tror att det fryser
Det blir ingen flod av blod
Det blir en frusen fåra
En liten frusen sträng av blod där det en gång forsat fram
Varmt och levande
Men nu smalt, kallt och långsamt
Jag har frusit hela den här jävla vintern
Det är sant.



Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig!

2009-01-02 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0