27 januari 08

Ed Harcourt


Sitter nu hemma och tänker efter en hyfsat lyckad helg. Har inte gjort så jätte mycket, men myst en hel del. I fredags kväll var jag hemma hos Oscar, vilket var jättetrevligt. Vi kollade på ett antal sämst filmer, åt popcorn, pratade. Efter att vi båda somnat i soffan under filmen "Ice Age" inlindade i filtar och varandra insåg jag att klockan var 04.00 och jag orkade inte åka hem, så jag beslöt mig för att sova där. Det blev lite awkward när jag låg o trosor och linne i samma säng som honom, men det var mys ändå.. Jag vet att jag har sagt att jag är attraherad av honom, men jag har kommit till insikten att det är motsattsen. Jag älskar honom som vän, men jag är inte attraherad av honom och kan därför inte tänka mig att göra mer än att vara vän med honom. Detta blir ju ett problem när han kysser mig.

Somnade som sagt efter fyra och tänkte att jag skulle ta det första tåget hem typ vid 6. Så blev icke fallet när jag väcktes typ vid halv ett av telefonen som ringde.. Kom hem vid halv fyra efter att ha handlat med far. Dushade och åkte hem till Sara där Ida också infanns. Tanken var egentligen att jag, sara och patrik skulle fira katjas 18års dag som var i torsdags men efter som älsklingen låg hemma och spydde galla med en hemskaste magsjuka får det bli en annan dag. Jag och Ida och Sara åt mat med familjen och kollade sedan på "mean girls" sedan somnade flicksen och fes medan jag tittade på Almost Famous vilket är den absolut bästa filmen all time high. Sov sedan jättegott i saras "källare".

Åt frulle med ett par hudfärgade byxor på mig och gick sedan hem.
Nu är mor och far sura på mig och anser att jag är "hialös" när jag sovit borta två nätter. Men istället för att låta mig vara surfittig så börjar de ställa 120 frågor och förklarar för mig hur jag bör leva mitt liv.


Measuring a summers day,
I only finds it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.

tangerine, tangerine,
Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.

Thinking how it used to be,
Does she still remember times like these?
To think of us again?
And I do.

tangerine, tangerine,
Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen,
And now a thousand years between.



"Look under your bed, it will set you free."

Kommentarer
Postat av: syster

nusse!
jag vill prata med dig, jag vill gosa med dig och jag vill bara vara med dig!!!!
jag saknar dig alsk!!

2008-01-31 @ 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0