utan inbördes ordning

för varje liten dag som går
finns det nått man inte förstår
andra saker äro klara
tillexempel min kärlek till en viss sara

för varje stor dag som flyger förbi
forsar ett vattenfall med skratt och andra fina känslor i
snabbt iväg, bort mot andra världen och kina
men inuti hjärtat mitt finns jämt och ständigt katarina

vacker som en dag, med söta öron
lyser hon upp min dag - ja det gör hon
trotts att hjärnan är värsta karusellen
styr hon upp allt min ellen

mången dag kan gå utan att
jag hör av min underbara katt
blir nästan ibland förvånad att ja'
aldrig får nog av grymaste katja

natt som dag
utan minsta obehag
blir jag sällan dyster
när jag tänker på min syster

vaknar upp och möter dagen
vill va' en häst och rulla i hagen
minns sen den vackraste häst från min dröm
hästens namn var karin enström

går i plugget sent på da'n
tar sedan en kaffe på stan
vill inte vara hemma
för jag sitter ju med fantastiska, inspirerande, kloka emma


varje dag
vandrar jag
med hjälp utav
ett kärlekshav
tack till er
som alltid ger

mig en livslust.


Kommentarer
Postat av: systra di

blir du aldrig dyster av mig, come on!
men jag alskar dig jattejattejattejattemycket :)

pusspussspussspuspsuspussuuspsusupsppsupupsPUSS!!!

2008-01-13 @ 16:52:48
Postat av: emma

hey! jag sa sällan, not the same thing hun..

Jag älskar dig mera.

2008-01-13 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0