weey heey!

Idag är en sådan dag när jag hatar alla människor. Inclueding myself. En sån dag när allt är fel, och allt är fult. Idag är en sån dag när folk kan säga saker till mig och jag ger bitchiga blickar, med flit! Idag är en sån dag som man behöver bekräftelse. Och jag kan inte ta bekräftelse från någon annan en en het kille, som vill ha mig.
Sånna dagar suger.

2008 är 08-ornas år, a.k.a. det är mitt år. I år ska jag va och bli allt som alla andra är. Jag ska bli cool, få massa män, bli en slampa, börja knarka och go with the flow.

Jag hör ju på mig själv att jag har en sån dag, när ingenting är roligt förutom självömkan och män. Jag behöver mindre självömkan och jag behöver task i vask.

Jag skiter i mig själv.

Jag var och hälsade på farfar idag. Jag blev alldelses till mig av ångest.

En annan sak jag hatar är när man bloggar om sånt man tänker på och kanske saker som har hänt, och sen får man höra;
- jag läste på din blogg..

JAHA!?!

och så ska man börja prata om det som man tänkte på just där och då, och på något sätt förklara vad man kände och tänkte. Det är bland det mest frustrerande jag vet. Förutom omiljövänliga människor, eu, svält, pengar och män.

Nämen seriöst. Någon dag ska jag helt allvarligt göra verklighet av min dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0