Cirklar


image12

Ännu en helg har förflutit och det är en hel vecka kvar till nästa. Blä. I lördags var det överaskningsfest för Joysen my love. Det var hur kul som helst och det kändes verkligen som om jag var 15igen och inget kunde stoppa mig. Möjligtvis vakten som helt random kom in i lokalen och lyste runt medan resten av gruppen helt ovetandes stod och tittade mot den andra dörren... Men nej, fest var det, och det var det. Jag var s'att säga på G...
Sen var det efterfest hos Corinne och Asta som bor i finaste ettan på karlaplan, ååh va jag också vill flytta hemifrån!! Sen igår var jag nästan okapabel att ¨åstakomma någonting men det var det värt :)

Idag var det föredrag på NaBen och det gick jättebra! Trotts att mutta #1 setts gå från skolan 20 minuter innan lektionen började. Sen såg jag mitt span idag också, efter många veckors letande. Yeey!
Sedan fikade jag med vackra corinne och talade om jobbiga saker och fick super-hjälp med att plugga in manus. Tack Corinne!

Nu har jag försökt uppehålla mig med annat än plugg allt för länge...

See ya!

btw bara 9 dagar kvar nu, can not wait!!
KÄRLEK!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0