ord och sånt.

eftersom att alla i min omkrets verkar hakat på bloggtrenden igen tänker jag inte vara sämre. Även om jag inte pallar. Orden finns fortfarande bara inom mig, och det är när jag tvingar ut bokstäver liksom svett som jag blir av med mina tankars hemliga vrår. 
Imorgon kommer jag att vara en fri kvinna. Inget mer av en humorbefriande pojkvasker. På torsdag är det sista föreställning och fessilago. LIGGA?? 
Muttan mår bra. Inga sjukdomar, ingen fnasig torrhet, men nu väntar hon på fortsatta äventyr. Liksom jag väntar på nya äventyr. Separationsångesten lär vara påtaglig as hell inom tre-fyra dagar, men nya äventyr står på spel. Som att komma ihåg hur man studerar. Komma ihåg hur man tar sig TID att studera.
Imorgon är jag en fri kvinna.
Imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0