Jihuuuu

Hallå! Ding dong! Livet är bra. Livet är en skönhet, när man får som man vill och när sommaren knackar på fönstrerrutan och säger "hej! ska du med ut en sväng?". Klart man ska med!

Nu, om bara 40 minuter lämnar jag in mitt absolut sista skolarbete. Mitt absolut sista skolarbete. Smaka på den va. Helt jävla fucking unbelievable.

Sen i kväll är det middag och fest med sköna hönor och imorgon åker jag till systern min, som jag saknat så. Vi ska mysa, vi ska gå på stan. Vi sa sitta hemma. Vi ska vara. Vi ska fira födelsedag. Vi ska fira livet. Du och jag nina. Och Elinor såklart. Jag längtar så.

Jag är kär. Kär och lycklig. Vill bara dela min känsla med datorn och cybervärlden, och kanske någon som skulle läsa. Eller det kan kvitta, om någon läser alltså.

"Vi skulle aldrig bli vuxna, för livet är ingen lek.."

men nu är det det. Nu är livet den allra skönaste sång och den roligaste leken på länge.

Tjihooo. Nu kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0