Svartsjuk?? Jag??

Eller..??? Åh, jag vet inte vad som är fel på mig. Allt går så fint och bra och smärtfritt och fantastiskt mellan oss, men ändå måste jag haka upp mig på saker. Det är som att jag ständigt söker efter att tracka ner på mig själv och jag förstår inte varför. Igår pratade vi och jag hörde div. historier om ms. X, och jag lixom... Vet inte... Föll i mörker.
Den största skillnaden mellan oss är att han har erfarenhet av tidigare förhållanden och.. det har inte jag, på samma sätt alla fall. Jag har nog aldrig varit kär. Jag har kanske inbillat mig någonslags attraktionskärlek, men jag har aldrig varit kär, förän nu, och då måste jag förstöra. Jag är livrädd för att det ska ta slut. Att det underbara ska ta slut och att min fjäril ska flyga ut. Jag vill verkligen inte det, men varför, varför varför varför sitter jag då och lixom draaas till ms. X facebook-profil, och bilder och lixom på något sätt skadar mig genom att se att.. ja, han hade kanske det vi har med henne också.
Han är den riktiga första kärleken för mig, men jag är inte det för honom. Jag vill inte bara en lill-tjej i mängden. 
Eller.. Tankar på att hon har varit där. Legat i samma säng, kysst honom i dörröppningen, sett på film i samma soffa. Och jag vet inte varför det stör mig.. men... AAh!! Är det svartsjuka??! Jag vägrar vara den svartsjuka typen! Det är min mardröm! Vad ska jag göra??

Hjälp mig syster.

Kommentarer
Postat av: <3

nummer 1: du är ingen jävla lilltjej!!! du är fantastisk och han vet det. sen om hans polare borde skjutas eller inte är inte ditt problem.



nummer 2: vad gör det att han haft andra? när du föddes sa mamma till mig att bara för att hon nu fått en till dotter så betydde inte det att kärleken/hjärtat måste delas på två utan tvärtom, hjärtat bara växer.

han har levt längre än du, så är det. han har haft massa år på sig att pröva saker som du inte hunnit med än. du har ju just blivit du...



det ni har kan aldrig någon annan uppleva, det som händer just mellan er kan ni ju inte ens själva göra om. det är omöjligt, man kan (so far) inte resa i tiden.

sen är det fullt naturligt att du undrar, vem fan gör inte det!!?? men du kan inte veta vad han tänker! när jag har sett honom titta på dig så verkar han rätt så betuttad, om man så säger. och jag litar på den instinkten, jag tycker han verkar okej. annars hade han åkt på moppo!

du får lita på att han gillar dig. har du frågat honom? det kanske verkar konstigt, men om det lugnar dig kanske det kan vara bra..? du är en känslig människa, precis som jag. du känner om något är fel. lita på dig själv.



jag älskar dig!

2009-05-29 @ 15:25:39
Postat av: till dig min syster.

oj. you fucking blow my mind. du är så jävla klok.

2009-05-30 @ 03:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0